maanantai 29. syyskuuta 2014

29.9 2014

Tiedättekö tunteen, kun paastopäivä vaan menee ihan totaalisesti  pyrstölleen? No, näin kävi minulle tänään. Tai siis jo aamulla päätin, että tänään en vaan jaksa. Viikonloppuna olimme reissussa ja väsymys painoi hartioita vielä aamulla. Ajatus aamiaisesta ilman leipää oli vain liikaa.

Paasto siis jäi tältä päivältä - ja päivä muuttuikin sitten oikein sokerihumalan riemujuhlaksi. En edes kehtaa kertoa mitä kaikkea olen jo tähän mennessä syönyt, tuntuu vaan että makeaa uppoaisi ihan tolkuttomasti. Heh...jotenkin se huvittaa, taitaa tämä rouva olla nyt ihan sekaisin :D Mutta ei se mitään. Ei tämä homma yhteen karkkipäivään kaadu.

Ei mulla tänään muuta. Tirsk... :D

2 kommenttia:

  1. Olen huomannut tuon saman väsyneenä. Ottaa sen ensimmäisen leipäpalan ja sitten onkin hiilarikoukussa. Tänään ei ollut muuta syötävää aamulla kuin pakkasesta yks hiivaleipä. Olis kannattanut jättää sinne. Söin sen heti kun sain sulatettua ja sen jälkeen olen ollut kuin ilmapallo, paitsi että vetovoima on enemmän maan suuntaan kuin ilmaan...Mutta ei kaadu yhteen leipään eikä sen seuralaisiinkaan...Taidan tyhjentää pakkasen mokomista, suotta kiusaavat. t. Sirpa

    VastaaPoista
  2. Tere. ÄLÄ VAAN ANNA PERIKSI. On ollut hienoa seurata sinun 5:2 paastoa. itse olen ollut ny vuoden kyseisellä ohjelmalla ja vaikeita ja tosi vaikeita päiviä on ollut. mutta yritetään jatkaa.

    VastaaPoista